Reklamační řád
Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatňování reklamací zboží z keramiky zakoupeného prostřednictvím e-shopu.
- Právo na reklamaci
- Kupující má právo reklamovat zboží, pokud má skryté vady vzniklé při výrobě nebo pokud bylo zboží poškozené při přepravě.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo nesprávnou údržbou (např. rozbití při pádu, poškození vlivem mytí v myčce, pokud není uvedeno jinak).
- U keramiky je záruční doba 24 měsíců, avšak u křehkých výrobků, které jsou určeny k běžnému užívání (např. hrnky, talíře), se reklamace řeší individuálně podle povahy závady a způsobu užívání.
- Postup při reklamaci
Pro uplatnění reklamace postupujte následovně:
- Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@alma-keramika.cz a uveďte:
- Číslo objednávky.
- Popis závady.
- Fotografie vadného nebo poškozeného zboží.
- Po obdržení reklamace vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny.
- Pokud je nutné zboží vrátit, zašlete jej na adresu: Markéta Krejcárková, 22327045, Veletínská 20, 285 06, Sázava.
- Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@alma-keramika.cz a uveďte:
- Podmínky uznání reklamace
- Reklamace bude uznána, pokud se prokáže, že vada vznikla během výroby nebo přepravy.
- Vady způsobené mechanickým poškozením ze strany kupujícího (např. pádem) nejsou důvodem k reklamaci.
- Vyřízení reklamace
- Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího přijetí.
- Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, zboží bude opraveno (pokud je to možné), vyměněno za nové, nebo bude vrácena kupní cena.
- V případě uznání reklamace hradíme náklady na vrácení zboží.
- Závěrečná ustanovení
- Kupující je povinen zboží po jeho převzetí pečlivě zkontrolovat a o případném poškození během přepravy informovat prodávajícího bez zbytečného odkladu (ideálně do 3 pracovních dnů).
- Tento reklamační řád je platný od 1. 12. 2024 a je nedílnou součástí obchodních podmínek.